Khamis, 19 Julai 2012

tenaga perkasa puas tak terkata

Pengasas produk intim Erotica, Salimah Bador menyarankan pasangan suami isteri agar lebih bersikap terbuka dalam mem­bica­rakan soal seks kerana ia salah satu elemen penting bagi menjamin keba­hagiaan rumah tangga.
Katanya, mereka tidak harus malu untuk membicarakan soal seks kerana ia bukan sesuatu yang jijik, sebaliknya ia satu cabang ilmu yang tersembunyi, malah mampu memberi kepuasan kepada pasangan masing-masing.
“Bagi saya seks sesuatu yang indah dan ia memiliki erotiknya ter­sen­diri dan jika pasangan suami isteri memiliki ilmu tersebut mereka akan berjaya menghi­dupkan sua­sana ma­lam dengan lebih bermakna.
“Adalah rugi kalau pasangan suami isteri sengaja menyembunyikan keinginan ma­sing-masing bagi memperoleh kepuasan maksima ketika bersama,” katanya.
Salimah berkata demikian ketika mem­beri penerangan mengenai fungsi produknya di majlis Bicara Hati Ke Hati anjuran Mohd Khairune Sdn Bhd (MKSB) di Hotel Seri Malaysia.
Menurutnya, jika salah seorang isteri ataupun suami mengalami masalah dingin atau tidak bersemangat untuk bersama mereka seharusnya berbincang bagi menga­tasinya bukannya berdiam diri kerana se­mata-mata malu untuk bersuara.
“Situasi itulah menjadikan seks tawar dan hambar, sekali gus mengundang sua­sana yang tidak ceria dalam rumah tangga".
“Justeru, untuk mengatasi masalah seksual suami atau isteri, perlu berbuat sesuatu termasuk menggunakan pelbagai lambakan produk intim yang berada di pasaran bagi mengembalikan semula ke­hangatan ketika bersama,” katanya.
Salimah berkata, sebagai pengasas Ero­tica, dia menyarankan pasangan suami is­teri yang mahu menghidupkan suasana malam dengan lebih bermakna supaya menggu­nakan produk ini yang terbukti mem­beri kepuasan sebenar.
“Misalnya Erotica XL dan XX khusus untuk lelaki, ia bukan sa­haja ber­fungsi meningkatkan ke­kuatan seks, malah mampu me­manjang tempoh ereksi ketika ber­sama pasangan ma­sing-ma­sing.
Begitu juga, Erotica Virgin boleh menge­tat dan menguatkan otot da­laman, se­kali gus mendatangkan kenikmatan luar biasa kepada pa­sangan mereka,” katanya.
Sementara itu, seorang peng­guna, Ramli Samah, 49, dari Rembau, Negeri Sembilan, berkata dia sunggguh teruja selepas meng­gu­nakan produk Erotica kerana ke­berkesanannya sungguh luar bia­sa.
Katanya, sejak tiga bulan meng­gu­­nakan Erotica XL, dia semakin ber­tenaga ketika bersama isterinya, apatah lagi dia dapat merasakan kehebatan yang luar biasa, sekali gus ia mem­­beri kepuasan yang sukar digam­bar­kan.
“Apa yang menyeronokkan, pada masa sama isteri saya turut menggunakan Erotica Virgin dan situasi menjadikan hubungan kami lebih menyeronokkan.
“Saya dapat rasakan sesuatu cukup berbeza, seolah-olah saya dan isteri mengulangi kehangatan di malam pertama.
“Bagi pasangan suami isteri yang mahu merasakan keindahan malam pertama berulang semula saya syorkan mereka gunakan produk Erotica kerana ia terbukti berkesan,” katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan